2016 What's New Year in Review Top Trending Videos

WhatsNew

In celebration of the past year of Arthrex innovations, our fourth annual anniversary editions of our "What's New" email newsletters will highlight the top 12 features over the past year, including our most popular surgical technique videos, presentations and demonstrations by leading orthopaedic surgeons from around the world. The year’s top 12 features have been selected based on the number of visits these assets obtained throughout the year by your peers.

Our newsletter family of What’s New emails specifically focus on content in the areas of arthroscopy and sports medicine, arthroplasty, hand and wrist surgery, foot and ankle surgery, orthopaedic imaging technology, endoscopic imaging technology, orthobiologics and research and education. If you’re not already subscribed to What’s New or would like to update your subscription preferences per specialty, click here.

You can also stay up to date on our innovations by:

Stay tuned for even more exciting technology updates from Arthrex in 2017, continuing our mission of "Helping Surgeons Treat Their Patients Better™" through innovations in orthopaedics!

Kategorie: Arthrex Blog
Haftungsausschluss

Die in diesen Beiträgen geäußerten Ansichten geben Erfahrungen und Meinungen der einstellenden Operateure wieder, die nicht unbedingt mit denen von Arthrex, Inc. übereinstimmen. Es handelt sich nicht um eine medizinische Beratung. Arthrex® empfiehlt, dass Operateure vor der Anwendung bei Operationen in der Anwendung der einzelnen Produkte geschult werden. Ein Operateur muss sich bei der Auswahl eines bestimmten Produkts für die Behandlung eines bestimmten Patienten immer auf die eigene klinische Beurteilung stützen. Ein Operateur muss vor Anwendung eines Arthrex Produkts immer die Packungsbeilage, das Produktetikett und/oder die Gebrauchsanweisung des Produkts beachten. Möglicherweise sind Produkte nicht in allen Ländern verfügbar, da die Verfügbarkeit von Produkten den Zulassungsbestimmungen und/oder medizinischen Methoden in den einzelnen Ländern unterliegt. Informationen über die Verfügbarkeit von Produkten in Ihrer Region erhalten Sie von Ihrer Arthrex Vertretung.